سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شگفتا خلافت از راه همصحبتى به دست آید . [ و شعرى از او در این باره روایت شده است : ] اگر با شورا کار آنان را به دست گرفتى چه شورایى بود که رأى دهندگان در آنجا نبودند . و اگر از راه خویشاوندى بر مدعیّان حجّت آوردى ، دیگران از تو به پیامبر نزدیکتر و سزاوارتر بودند . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 92 آذر 5 , ساعت 7:16 عصر



البته اینکه چنین شیوه مناسب شما هست یا نه، بستگی به این دارد که خودتان با بررسی و تحقیق و بر اساس تجربیات خودتان یا دیگران یا بر اساس نظر کارشناسانه ی یک متخصص کارآمد بازاریابی و فروش، تعیین کنید که آیا شیوه ی پیامکی مناسب کسب و کار شما هست و آیا از طریق آن میتوانید به نتیجه ی مطلوب و موفقیت برسید یا نه. بهره مندی از تجربیات و نظرات یک کارشناس کارکشته همانند مراجعه به پزشک برای درمان بیماری و اختلال خاص است. این پزشک متخصص بر اساس تشخیص نوع اختلال و بیماری، داروی خاصی را بر اساس زمان بندی مشخصی برای شما تجویز میکند. بدون شک، رعایت نکات این متخصص، به درمان زودهنگام و ماندگار و مؤثر بیماری تان کمک میکند. رعایت نکردن این نکات یعنی مزمن و شدیدتر شدن بیماری و افزایش و ماندگاری درد و رنج  و طولانی تر شدن زمان درمان و پرداخت هزینه های بیشتر.

نکاتی که در ادامه میخوانید توصیه های کارشناسانه، مؤثر، قطعی و مطمئنی هستند برای اینکه از هزینه ای که برای بازاریابی و تبلیغات پیامکی صرف میکنید و زحمتی که در این راه میکشید، نتیجه بگیرید. تحقیقاتی که برای دستیابی به این اطلاعات انجام شده و بررسی و آنالیزِ موشکافانه ی آنها، حدود 1000 ساعت زمان و بیش از 100 میلیون تومان هزینه در برداشته است. در ادامه، بخش هایی از این نکات مهم را در اختیارتان قرار میدهیم:

نکته شماره 1:  قبل از اینکه اقدام به ارسال پیامک کنید، اول باید بطور واضح و دقیق و مشخص تعیین کنید که قرار است پیامک ها را دقیقاً به چه مخاطبان و مشتریانی ارسال کنید. تعیین این مشتریان یعنی اینکه شما دارید بازارِ هدف و مشتریانی که به احتمال زیاد از شما خرید خواهند کرد مشخص میکنید. در غیر این صورت، پیامک ها به دست کسانی میرسد که نه علاقه ای به محصول شما دارند و نه محصول شما مورد نیاز و مرتبط با کسب و کار آنهاست.

نکته شماره 2: توجه داشته باشید که محصولی که قصد تبلیغ آن را دارید مخاطب عام دارد یا خاص؛ آیا محصول تان به دردِ قشر و گروه خاصی از مردم میخورد؟ آیا تفکیک جنسیتی در مورد محصول شما مطرح است؟ یا به عبارت دیگر آیا مخصوصِ آقایان است، یا بانوان یا هر دو گروه؟ شک نکنید که بدونِ تعیین عام یا خاص بودن مخاطب پیامک، فقط پول و وقت تان را تلاف کرده اید و نمیتوانید آن نتیجه ای را که میخواهید بدست آورید.

نکته شماره 3: درباره ی متن پیامک تان لازم است به این نکته توجه کنید که قرار نیست فقط درباره ی محصولتان یا خدماتی که ارائه میکنید توضیح بدهید. ممکن است بسیاری از شرکت ها و مؤسسات خدمات و محصولات مشابه شما را ارائه کنند، بنابراین فرستادن توضیحات معمول و تکراری نمیتواند روی مشتری تأثیرگذار باشد. پس متن پیامک شما باید درباره ی ویژگی های خاص و متمایز و مزایای محصول یا خدمات تان باشد. مخاطبان پیامک های شما به این امتیازات و ویژگی های خاص توجه میکنند، نه خودِ محصول. آنها انتظار دارندکه محصول یا خدمات شما زندگی یا کسب و کارشان را بهتر کند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ